Hae
Riia Koivisto
Kaupallinen yhteistyö

V 10 Plus – ihonhoitotuotteita Japanilaisella osaamisella niin naisille kuin miehillekin

Kaupallinen yhteistyö: V 10 Plus

V 10 Plus – ihonhoitoa Japanilaisella ammattitaidolla ja osaamisella. 

Tässä on sarja, joka tarjoaa ihonhoitoa ihon erityistarpeiden mukaan, yksinkertaisesti mutta tehokkaasti. Japanilainen ideologia ihonhoidossa on, että iho on kaunis, puhdas, kirkas ja heleä, hyvällä ja yksinkertaisella hoidolla jo ilman meikkiä.

V 10 Plus -tuotteet ovat osuvia joululahjaksi, koska ne sopivat myös herkälle iholle. Tuotteet eivät sisällä hajusteita, mineraaliöljyjä eivätkä väriaineita. Tuotteet  sopivat niin naisille kuin miehille lahjaksi.

Täydellinen paketti pukinkonttiin olisi:

  • Ceramide Cleansing Gel -puhdistusgeeli , sopii päivittäiseen puhdistukseen ja vesiliukoisen meikin poistamiseen. Vaikka kyseessä on geeli, se on erinomainen myös atooppiselle, kuivalle ja herkälle iholle. Riittoisa tuote kestää käytössä pitkään. Sen kosteuttava koostumus saa ihon raikkaan ja virkeän tuntuiseksi.

  • Water Based Peeling -kuorintageeli on tuote, jota olen itse käyttänyt jo vuosia. Se sopii silloinkin, kun iholla on ongelmia, jos iho on kuiva, kutiseva, herkkä tai jopa akne. Tämä kirkastava ja kosteuttava kuorintageeli on yksi tehokkaimmista joita tiedän, ja samalla myös hellävaraisimmista.

  • Deep Moist Gel -kosteusgeeli on neljää erilaista hyaluronihappoa sisältävä kosteuskylpy iholle. Tämä tuote sopii käytettäväksi joko sellaisenaan tai esimerkiksi sarjan oman seerumin kanssa. Geeli sopii loistavasti myös meikin alle. Se on ihanteellinen myös miehille, koska se imeytyy hetkessä ja jättää kostean mutta mukavan mattaisen pinnan iholle.

Minimalistista  J-Beauty-ihonhoitosuuntausta edustava V10 Plus -sarja on myynnissä apteekeissa, Sokoksissa ja Emotion-myymälöissä.

 

Yksinkertainen ja tehokas ihonhoito; herkän ihoni kulmakivet

Yksinkertainen ja tehokas ihonhoito; herkän ihoni kulmakivet. Mitä ne ovat?

Ihoni on äärimmäisen herkkä, taipuvainen punoitukseen ja kärsin POD:sta sekä rosaceasta. Ennen rosaceaa eli ruusufinniä rakastin kasvoöljyjä enemmän kuin mitään! Ruusufinni kuitenkin ärsyyntyy öljyistä, joten jouduin jättämään ihonhoidostani pois kaikki ne tuotteet, jotka sisältävät öljyjä. En olisi tätä itse mitenkään keksinyt, mutta kun kävin ammattilaisen luona arvioittamassa ihoani, sain kuulla tämän. Silloin tuntui, kun ihonhoidoltani olisi tippunut pohja pois.

Sain onneksi Skinmedin Annelta vinkit uudenlaiseen ihonhoitoon. Ohjeet olivat yksinkertaiset, mutta tehokkaat; puhdista, kuori ja kosteuta.

Sain myös Annen kanssa jutellessa uuden oivalluksen ihoni hoitoon; minun ei kannattaisi tai tarvitsisi testata kaikkia tuotteita omalle iholleni. Herkkä hipiäni ei pääsisi koskaan tasapainoon, jos jatkaisin samalla linjalla kuin ennen. Päätin jättää ihonhoidostani pois kaiken ylimääräisen ja suosia vain minulle oletettavasti sopivia tuotteita.

ZoSkinHealth -sarjan puhdistusgeeli epäilytti minua aluksi. En ole aiemmin suosinut geelimäisiä puhdistustuotteita, koska olen ajatellut, että ne ovat minulle liian kuivattavia tai eivät poista meikkiä huolellisesti. Koska ammattilainen vakuutti minut, päätin kokeilla. Olin todellakin väärässä. Tästä putsarista en enää luovu. Saman sarjan Exfoliating Polish -kuorintavoide on tehokkain koskaan kokeilemani kasvokuorinta. Samaan aikaan se on myös äärimmäisen hellävarainen. Kuorin ihoni nykyään noin kaksi kertaa viikossa.

En ole koskaan aiemmin elämässäni käyttänyt näin simppeliä ihonhoitorutiinia kuin viimeisen parin vuoden aikana. Mutta, ihoni voi nyt hyvin. Helpot hoito oikeet ja ihotyypilleni sopivat tuotteet ovat tuottaneet tulosta.

Sain testiin Vichy Mineral 89 Probiotic Concentrate -seerumin, mutta pelkäsin aluksi alkaa käyttämään sitä. Sellainen minusta on tullut; arka kokeilemaan uutuuksia. Päätin kuitenkin uskaltaa, koska vahvistava ja ihon kimmoisuutta lisäävä tuote houkutti. Tämä seerumi sopii iholleni täydellisesti ja käytän sitä aamuin-illoin toisen voiteen alla. Cera Ve Facial Moisturising Cream on  erinomainen silloin, jos kärsin on kuivuudesta ihollani. La Roche-Posay Toleriaine Ultra Creme on kosteusvoide suosikkini, jota käytän 24h voiteena jatkuvasti.

Skinbetter Science Cleansing Gel on toinen käyttämäni puhdistus kasvoille. Oxygenetix Hydro-Matrix -kosteusvoide sopii iholleni super hyvin, tykkään käytää sitä meikinalusvoiteena, koska se kosteuttaa ja on mukavan kevyt.

Ruusufinni näyttäytyy ihollani kyllä silloin tällöin, se ärsyyntyy aina jos olen käyttänyt jotain ”väärää tuotetta”. Ihostani kun on tullut aika kranttu. Rosacea ei myöskään pidä erityisesti auringosta tai aurinkovoiteista, mutta olen onneksi löytänyt ne itselleni parhaiten sopivat tuotteet. Ilmankaan kun en voi olla.

Silmänympärystuotteista suosin tällä hetkellä näitä kolmea fiiliksen ja silmänympärysihon kunnon mukaan. Alumier Retinol Eye Gel, Ole Henriksen Banana Bright Eye Cream sekä La Roche-Posay Toleriaine Ultra Yeux ovat kaikki suosikkejani. 

 

Käytän myös silmämeikinpoistoainetta ja kosteuttavaa kasvovettä. En oikeastaan muuta. Välillä innoistun naamioista, mutta pärjään ilmankin.

Kun perus hoidan hipiääni, ehkä yli hoida sitä, ihoni voi hyvin.

 

https://riiakoivisto.vaikuttajamedia.fi/2021/03/09/silmameikinpostoaine-halpa-ja-hyva/

Riian top 5 -kosmetiikka suosikit just nyt